Mic Dejun Desert Din Oua Si Banana

azMicul dejun sau prima masa a zilei este genul de mancare pe care o vreau usoara, colorata si uneori chiar dulce. Fiind alergica la preparatele cu gluten si lactoza, misiunea mea este ceva mai complicata DAR suprinzator, ceea ce iese la final este de multe ori mai bun decat ma asteptam.

Clatita americana, pancakes sau omleta dulce, este perfecta pentru prima masa a zilei si desi nu mi-a iesit mereu asa cum imi imaginam eu ca ar trebui sa fie din pozele de pe internet, in final I DID IT!

Reteta pe care eu o folosesc este super usoara: oua si banane – dar tineti minte ca puteti adauga si alte ingrediente in compozitie, de exemplu faina. Totusi, cred ca “less is more” asa ca hai inapoi la ouale si bananele mele.

screen-shot-2016-12-13-at-23-19-00screen-shot-2016-12-13-at-23-25-15

Cum se face – Versiunea manuala.

Bati ouale pana fac putina spuma. Se adauga banana pe care o pisati cu o furculita pana scapati de cocoloase. Turnati compozitia in functie de marimea tigaii. Pentru o tigaie mica, aceasta compozitie ajunge pentru doua clatite. Sa nu uitam de ulei pe care il manevrati ca la clatitele traditionale.

Versiunea Blender

Puneti ouale si banana in blender si gata, aveti compozitia facuta. In tigaie se coace pe fiecare parte pana face crusta. Verificam interiorul sa fie copt. Nu va suparati daca o retezati putin si nu iese rotunda. Eu cateodata am rabdare iar uneori tot ce vreau e sa mananc – guilty.

Pentru a avea o degustare fara intreruperi, dupa ce s-a copt, o lasati pe farfurie sa se raceasca putin. La final presarati afinele si gata! 

omlett_fotor

Pofta buna!

Leave a Reply

