Mic Dejun Din Cruditati, Muraturi, Omleta Si Ciuperci Cu Morcovi La Tigaie

test

LET’S BEGIN!

mic-dejun5_fotor

Azi la micul dejun m-am gandit la ceva viu colorat si un picut mai consistent – in comparatie cu alte gustari ale diminetii. In frigider inca domneau preparatele de Craciun DAR cu putina rabdare am reusit “sa pescuiesc” cateva ingrediente negatite – inca proaspete si gata de party, pe care le-am asezat frumos pe masa. Va intrebati ce a urmat, nu-i asa?

Cu ochii pe ele, am facut planul pentru fiecare. Initial dorisem omleta sa fie amestecata cu ciupercile, dar uite ca luasem si un morcov – asa ca le-am separat: omleta simpla, nici macar batuta, iar ciupercile la tigaie cu putin ulei de masline, sare si un morcov taiat rondele. Credeti-ma ca nici nu se poate mai simplu si mai bun.

Dupa ce am terminat cu preparatele gatite, adica in maxim 10 min, am trecut la cele crude – adica doua cepe verzi si jumatate de ardei gras (eu ii zic gogosar), pe care le-am taiat nu pentru a fi admirate, ci pentru a fi mancate. Sincer, ceapa in doua iar ardeiul ceva mai atent taiat.

La final m-am gandit la varza murata pe care mama o tinea de sarmale pentru Revelion, si ooops, am luat cateva frunze. Guilty, stiu, dar acele frunze, dupa ce le-am taiat frumos, au fost minunate pe farfuria mea mixta de mic dejun.

test

final1_fotor

Leave a Reply

