Dovlecel Cu Ciuperci La Tigaie Servit Cu Pasta De Avocado Si Salata Cosmopolitana

030120111930screen-shot-2017-01-05-at-15-00-20

Incep cu prima servire din farfurie – DOVLECEL LA TIGAIE CU DIVERSE SORTIMENTE DIN CARNE DE PORC. Incingeti tigaia cu putin ulei de masline in care se adauga fara vreo ordine specifica – slanina (sunca) taiata bucatele mici, salamul uscat pe care la fel il taiem bucati mici SI pastrama cruda taiata pe latime. Se adauga dovlecelul taiat pe lungime, se prajeste foarte putin dupa care adaugati o cana mica de apa pentru a-l  “gati”.

030120111908

A doua servire – CIUPERCI LA TIGAIE. Va recomand 2-3 ciuperci de persoana SI folositi si coditele. Bineanteles, le-am “usurat” de pielite dupa care au fost taiate in fasii subtiri pntru a se prepara mai repede. In tigaia incinsa cu restul de grasime de la dovlecel si ce am mai pus eu acolo, am adaugat ciupercile peste care am presarat doar sare. Se servesc doar asa, cu restul de preparate.

O OMLETA SIMPLA este ultimul preparat gatit pentru servirea de azi. La fel, nu am mai spalat tigaia pe care am lasat-o la incins. Pentru o persoana 1-2 oua ajung, depinde de marime. Eu am spart doar unul, direct in tigaie, pe care l-am lasat un pic la gatit, l-am strans usor de pe fundul tigaii si am gatit si cealalta parte. La fel, dupa asezat frumos pe farfurie langa celelalte preparate gatite.


screen-shot-2017-01-05-at-15-14-08

Mereu incerc sa adaug ingrediente crude (raw) la mese, mai ales dimineata si pentru la pranz. In servirea de azi, am ales un avocado copt pe care l-am pisat intr-un mini bol cu putina sare. Separat am pregatit jumatate de ardei gras rosu pe care l-am taiat fasii. Peste am adaugat o mana de salata cosmopolitana. Finalul? Absolut un deliciu!

POFTA BUNA!

030120111933

Leave a Reply

