Ceva Rapid Si Usor – Piept De Pui Servit Cu Salata Delicioasa cu Seminte si Ardei Rosu

Zilele trecute m-am luat cu treaba serios, asa ca trecuse binisor de ora pranzului iar eu inca nu mancasem – decat ciugulisem cate-o fructa si chestii lejere. Dupa o analiza a frigiderului si a nivelului de foame am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa prepar ceva rapid, simplu si gustos.

Asa ca am alcatuit urmatorul meniu:

fasii-prajite

Semintele sunt de floarea soarelui si le folosesc cateodata in salatele de legume si in cele de fructe – trebuie doar sa-mi amintesc ca am asa ceva in casa. Pe langa ardei rosu si seminte, salata mea mixta mai contine rucola, salata Butterhead (clasica), ceapa verde si varza rosie.

dscn2596
Salata inca neterminata

Intre timp s-a prajit si pieptul de pui pe care l-am batut putin pentru a se praji mai repede. La final am asezat puiul peste salata si l-am servit cu o pofta, oops – adica foame nemaivazuta. V-am spus ca este simplu si rapid, nu?

dscn2625_fotor

P.S. – Ignorati lispa de estetica in felul in care am taiat pieptul de pui. Vroiam doar sa pap.

Leave a Reply

