Using Leftovers for Today’s Meal/Sa ma Laud cu Pranzul de Ieri – Ceva Raw si Ceva Gatit

Azi mi-am pregatit  pentru pranz ceva de papa cu snitelul ramas de ieri. Se uscase un picut, asa ca l-am taiat feliute si nici nu ai fi zis ca este de ieri. Langa m-am decis pentru dovlecel prajit – dovlecel pe care l-am gatit foarte putin. Peste am taiat usturoi crud, fara fite si figuri – mancam sanatos sa facem fata la frig.

Ca cruditati am ales un morcov raw pe care l-am taiat frumos in rondele si langa, intr-un alt bol, am adaugat o mana de salata mixta. Si cam acesta a fost pranzul meu. Hai sa recapitulam:

• snitel cu ou taiat felii

• dovlecel semi-prajit

• usturoi crud taiat mic

• 1 morcov crud taiat rondele

• o mana salata mixta

lamasacububu

 

Super usor, rapid, gustos si pe deasupra sanatos. Yumm!

Pofta Buna!

Leave a Reply

