My GO-TO Recipe for a Sweet & Healthy Breakfast

Si uite ca am revenit! Dupa o absenta de aproximativ doua luni, am decis ca da, mi-ar placea tare mult sa continui cu acest blog, in contextul in care mai am doua bloguri de care ma ocup si inca ceva pe langa.

Revenind la oile noastre, azi facem omleta cu banana. Aici pe blog mai am o reteta asemanatoare, diferenta fiind fulgii de ovaz si fructele alese. Dat fiind ca incerc sa evit orice produs cu gluten, automat si fulgii de orice fel de cereala ies din dieta mea.

Reteta este de mic dejun si/sau desert, dupa preferinta. In plus, este super simpla si rapida. Ca cantitati pentru o persoana, 2 oua si o banana sunt perfecte. Pentru un rezultat mai “pufos” folositi 3 oua la fiecare banana.

Cum se face: se bat ouale ca pentru omleta. Adaugati o banana intreaga si cu o furculita incercati sa o pisati in oula batute. Este de preferat sa evitati cocoloasele de banana pentru a crea o oarecare uniformitate in clatita. Este ciudat sa iei o muscatura de clatita pufoasa in care dai de cocoloase calzi de banana. Totusi, daca va place si aceasta varianta, asteptati ca clatitele sa se raceasca bine inainte de a le servi. Dupa ce ati terminat cu aceste doua ingrediente, razuiti coaja de lamaie pentru un extra gust. Va promit, este ceva aparte.

Pentru coacere, folosesc orice fel de tigaie am la indemana. Pregatesc fundul tigatii cu putin ulei de masline si las sa se incinga. Puteti incepe cu cantitati mai mici, asa le puteti intoarce mai usor si arata mai dragut in farfurie. Ungeti tigaia cu ulei de fiecare data cand puneti o noua clatita la gatit.

La final imi place sa adaug miere intre clatite si deasupra, sau cateodata doar la fund. Ciocolata razuita este urmatorul ingredient. La fel, dupa preferinta. Poate fi doar putin sau puteti acoperi totul doar cu ciocolata. Voi decideti. Dupa urmeaza fructele. Mie imi plac merele si bananele deasupra. As evita citricele, cred ca anuleaza gustul celorlalte ingrediente. Deci nu veti mai simti gustul de lamaia, banana si gustul de ou pufos.

Puteti numi aceasta reteta “clatita americana”. Eu ii zic omleta dulce si o servesc in general dimineata. Servire placuta!

080120112517_Fotor

Leave a Reply

